Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
W przypadku gdy zapomnisz swojego hasła, kliknij w napis „zapomniałem hasła” i podaj swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie wysłany mail z możliwością stworzenia nowego hasła.
Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta?Tak, zamówienie możesz złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich jak przeglądanie historii zakupów czy prowadzenie książki adresowej. Dodatkowo dla zarejestrowanych klientów dostępne są specjalne akcje promocyjne.
Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?Tak, nie ma znaczenia czy założyłeś konto, czy dokonałeś “szybkiego” zakupu bez rejestracji – zawsze otrzymasz podsumowanie zamówienia, wraz ze szczegółami, na adres e–mail, podany podczas składania zamówienia.
ZAMÓWIENIA:Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu lub jego formie płatności?Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów lub zmienić wybraną formę płatności, skontaktuj się z nami drogą mailową: kontakt@yoga.pl Ze względu na szybką realizację zamówień, modyfikacja złożonego zamówienia może nie być możliwa. Jednakże możesz odstąpić od Umowy sprzedaży na zasadach określonych w zakładce zwroty i reklamacje. Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już wysłane.
Czy w yoga.pl mogę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość?Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, poprzez poinformowanie nas (kontakt@yoga.pl), o woli odstąpienia od umowy (wszystkie informacje dostępne w Regulaminie sklepu).
Z jakimi kosztami wiąże się zwrot towaru?Ponosisz jedynie koszt przesyłki zwrotnej. Zwracamy koszt całej zapłaconej przez Ciebie kwoty (ceny towaru oraz kosztu wysyłki w przypadku gdy zwracane jest całe zamówienie). Szczegóły dostępne w regulaminie.
Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?Niestety nie zapewniamy opakowań prezentowych. Możesz jednak podać dowolny adres dostawy - np. osoby, którą chcesz obdarować.
Czy mogę zarezerwować produkt?Niestety nie. Umieszczenie produktów w koszyku nie oznacza ich rezerwacji. Towar zostaje zarezerwowany w chwili złożenia zamówienia.
Czy jeśli produkt jest dostępny na sklepie, to fizycznie jest on magazynie?Tak. Każdy produkt, który jest dostępny na naszym sklepie jest u nas w magazynie.
WYSYŁKA:Jakie są koszty i czas dostawy?Koszt dostawy kurierem to 18 zł a paczkomatem to 14 zł. W cenę wysyłki wliczana jest nie tylko wysyłka kurierska, ale również pakowanie paczki w materiały ekologiczne i biodegradowalne :) Paczki wysyłamy w przeciągu 24 godzin (dni robocze).
Dlaczego ceny wysyłki tyle kosztują?Ceny wysyłek są dyktowane odgórnie przez firmy kurierskie oraz InPost. Większe, sieciowe sklepy mają możliwość podpisania korzystniejszych umów z firmami kurierskimi, niż małe lokalne sklepy jak yoga.pl. Niestety na cenę wysyłki wpływa ostatni wzrost inflacji, a w tym cen np. paliw, które są nierozerwalnie powiązane z transportem wysyłek. Przypominamy również, że przy zamówieniach powyżej 400 zł - dostawa jest gratis! :)
Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie?UWAGA: Odbiory osobiste są wstrzymane do odwołania ze względu na okres chorobowy!Tak! Wróciliśmy do odbiorów osobistych! :) Jeśli chcesz odebrać zamówienie osobiście: po złożeniu i opłaceniu zamówienia, otrzymasz od nas maila z informacją o tym, że Twoja paczka jest gotowa do odbioru. Będziemy wdzięczne również za informację z przybliżonym terminem odbioru.
Gdzie mogę odebrać zamówienie?Zamówienia można odbierać w naszym biurze (po wcześniejszym potwierdzeniu mailowym z naszej strony, że zamówienie na Ciebie oczekuje) pod adresem: YOGA.pl (VI piętro), al. Niepodległości 18 w Warszawie w godzinach 10:00-16:00. Będziemy wdzięczne również za informację z przybliżonym terminem odbioru.
Czy możliwa jest wysyłka paczkomatem?Tak! Niemalże wszystkie nasze produkty wysyłamy również paczkomatem, poza dużymi gabarytami tj. np. maty do jogi, wałki, bolstery itp. (które mogą nie zmieścić się do skrytki w paczkomacie). Dodatkowo do paczkomatu zanosimy paczki osobiście, a w yoga.pl pracują drobne dziewczyny ;)
Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?Kurierzy niestety nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Zazwyczaj kurier dzwoni do adresata w dniu dostawy, w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki.
Co mam zrobić, jeśli Kurier przyjechał z przesyłką, a mnie nie było w domu?Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana przez spedytora. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami. Jeśli kurier próbował dostarczyć przesyłkę kilkakrotnie i nie zastał Cię w domu, koniecznie skontaktuj się z nami: kontakt@yoga.pl
Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?Tak. Skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@yoga.pl, aby ustalić szczegóły.
PŁATNOŚCI:
Jakie są dostępne formy płatności?
- Płatności online - wykonywane za pośrednictwem Przelewy24. Dzięki szybkim płatnościom Przelewy24 zyskujesz komfort, iż płatność zostanie potwierdzona w najszybszy możliwy sposób. Dzięki temu, Twoje zamówienie zostanie zrealizowane szybciej niż w przypadku tradycyjnego przelewu. Dodatkowo płatności online są zabezpieczone w najwyższym stopniu, co daje pewność, że należności zawsze dotrą do odbiorcy.
- Płatność przelewem tradycyjnym - umożliwia Ci opłacenie zamówienia w terminie późniejszym niż w momencie składania zamówienia. W tytule przelewu proszę wpisz numer zamówienia.
Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?
55 1050 1025 1000 0090 8075 5755
Zymzym Sp. z o.o.
al. Niepodległości 18
02-653 Warszawa
NIP: 5213847757
Jak mogę otrzymać Fakturę Vat?Wystarczy, że przy wypełnianiu danych kontaktowych wypełnisz pola z danymi do faktury. Numer NIP w danych rozliczeniowych jest dla nas jasnym sygnałem, żeby wystawić fakturę VAT na zamówienie.
WYMIANY, ZWROTY, REKLAMACJE:Co mogę zrobić, jeśli moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane, jest niekompletne lub uszkodzone?