REJESTRACJA

Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?

W przypadku gdy zapomnisz swojego hasła, kliknij w napis „zapomniałem hasła” i podaj swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie wysłany mail z możliwością stworzenia nowego hasła.

Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta?

Tak, zamówienie możesz złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich jak przeglądanie historii zakupów czy prowadzenie książki adresowej. Dodatkowo dla zarejestrowanych klientów dostępne są specjalne akcje promocyjne.

Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?

Tak, nie ma znaczenia czy założyłeś konto, czy dokonałeś “szybkiego” zakupu bez rejestracji – zawsze otrzymasz podsumowanie zamówienia, wraz ze szczegółami, na adres e–mail, podany podczas składania zamówienia.



ZAMÓWIENIA:


Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu lub jego formie płatności?

Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów lub zmienić wybraną formę płatności, skontaktuj się z nami drogą mailową: kontakt@yoga.pl Ze względu na szybką realizację zamówień, modyfikacja złożonego zamówienia może nie być możliwa. Jednakże możesz odstąpić od Umowy sprzedaży na zasadach określonych w zakładce zwroty i reklamacje. Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już wysłane.

Czy w yoga.pl mogę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość?

Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, poprzez poinformowanie nas (kontakt@yoga.pl), o woli odstąpienia od umowy.

Z jakimi kosztami wiąże się zwrot towaru?

Ponosisz jedynie koszt przesyłki zwrotnej. Zwracamy koszt całej zapłaconej przez Ciebie kwoty (ceny towaru oraz kosztu wysyłki w przypadku gdy zwracane jest całe zamówienie). Szczegóły dostępne w regulaminie.

Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?

Niestety nie zapewnia opakowań prezentowych. Możesz jednak podać dowolny adres dostawy - np. osoby, którą chcesz obdarować.

Czy mogę zarezerwować produkt?

Niestety nie. Umieszczenie produktów w koszyku nie oznacza ich rezerwacji. Towar zostaje zarezerwowany w chwili złożenia zamówienia.

Czy jeśli produkt jest dostępny na sklepie, to fizycznie jest on magazynie?

Tak. Każdy produkt, który jest dostępny na naszym sklepie jest u nas w magazynie.



WYSYŁKA:

Jakie są koszty i czas dostawy?

Koszt dostawy kurierem to 17 zł. W cenę wysyłki wliczana jest nie tylko wysyłka kurierska, ale również pakowanie paczki w materiały ekologiczne i biodegradowalne :) Paczki wysyłamy maksymalnie w przeciągu 48 godzin (dni robocze).

Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie?

Tak! Wróciliśmy do odbiorów osobistych! :) Jeśli chcesz odebrać zamówienie osobiście: po złożeniu i opłaceniu zamówienia, otrzymasz od nas maila z informacją o tym, że Twoja paczka jest gotowa do odbioru.

Gdzie mogę odebrać zamówienie?

Zamówienia można odbierać w naszym biurze (po wcześniejszym potwierdzeniu mailowym z naszej strony, że zamówienie na Ciebie oczekuje) pod adresem: YOGA.pl (VI piętro), al. Niepodległości 18 w Warszawie.

Czy możliwa jest wysyłka paczkomatem?

Tak, jest taka możliwość. Jeśli chcesz, aby paczka dotarła do Ciebie paczkomatem skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@yoga.pl, postaramy się pomóc :) Nie każdą paczkę niestety będziemy w stanie wysłać paczkomatem - może być za duża, albo za ciężka. Do paczkomatu musimy ja zanieść, a w yoga.pl pracują drobne dziewczyny ;)

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?

Kurierzy niestety nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Zazwyczaj kurier dzwoni do adresata w dniu dostawy, w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki.

Czy mogę uzyskać informacje o lokalizacji wysłanej do mnie przesyłki?

W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego. E-mail z informacjami dotyczącymi Twojej paczki będzie wysłany z serwisu Sendit (jeśli nie masz takiego maila, sprawdź w folderze SPAM). Możesz sprawdzać o każdej porze, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z nami (kontakt@yoga.pl).

Co mam zrobić, jeśli Kurier przyjechał z przesyłką, a mnie nie było w domu?

Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana przez spedytora. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami. Jeśli kurier próbował dostarczyć przesyłkę kilkakrotnie i nie zastał Cię w domu, koniecznie skontaktuj się z nami: kontakt@yoga.pl

Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

Tak. Skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@yoga.pl, aby ustalić szczegóły.



PŁATNOŚCI:

Jakie są dostępne formy płatności?

  • Płatności online - wykonywane za pośrednictwem Przelewy24. Dzięki szybkim płatnościom Przelewy24 zyskujesz komfort, iż płatność zostanie potwierdzona w najszybszy możliwy sposób. Dzięki temu, Twoje zamówienie zostanie zrealizowane szybciej niż w przypadku tradycyjnego przelewu. Dodatkowo płatności online są zabezpieczone w najwyższym stopniu, co daje pewność, że należności zawsze dotrą do odbiorcy.
  • Płatność przelewem tradycyjnym - umożliwia Ci opłacenie zamówienia w terminie późniejszym niż w momencie składania zamówienia. W tytule przelewu proszę wpisz numer zamówienia.

Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

55 1050 1025 1000 0090 8075 5755

Zymzym Sp. z o.o.
al. Niepodległości 18
02-653 Warszawa
NIP: 5213847757

Jak mogę otrzymać Fakturę Vat?

Wystarczy, że przy wypełnianiu danych kontaktowych wypełnisz pola z danymi do faktury. Numer NIP w danych rozliczeniowych jest dla nas jasnym sygnałem, żeby wystawić fakturę VAT na zamówienie.



WYMIANY, ZWROTY, REKLAMACJE:

Co mogę zrobić, jeśli moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane, jest niekompletne lub uszkodzone?

Skontaktuj się z nami: kontakt@yoga.pl Błędnie wysłany/uszkodzony produkt zostanie wymieniony na właściwy lub jeśli zamówienie jest niekompletne, zostanie dosłany produkt, którego brakuje. We wszystkich trzech przypadkach koszty dostawy jest po naszej stronie.

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot pieniędzy następuje maksymalnie w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.

W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?

Pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew.



KODY RABATOWE I ZNIŻKI:

W jaki sposób mogę wykorzystać kody rabatowe?

Jeśli chcesz wykorzystać kod rabatowy skompletuj koszyk, a następnie wpisz go w pole “Voucher” przed kliknięciem przycisku “Złóż zamówienie”. Kod automatycznie obniży wartość zamówienia o odpowiednią kwotę.

Kod na -10% na pierwsze zakupy nie działa. Co mam zrobić?

Najczęstszą odpowiedzią na to pytanie jest za mała kwota koszyka. Kod rabatowy na -10% z newslettera jest ważny od zakupów na kwotę 150 zł (nie wliczając wysyłki). Upewnij się, że kwota w koszyku jest wystarczająca. Jeśli kod nadal nie działa, skontaktuj się z nami: kontakt@yoga.pl

Kod rabatowy z Karty Prezentowej nie działa. Co mam zrobić?

Najczęstszą odpowiedzią na to pytanie jest za mała kwota koszyka. Kod z Karty Prezentowej nie obejmuje wysyłki. Dla przykładu:

- Twoja Karta Prezentowa jest z kodem na 100 zł
- w koszyku znajdują się zakupy na kwotę 98 zł + 19 zł za wysyłkę

w takim przypadku kod nie zadziała - bo koszyk nie osiągnął kwoty 100 zł.

Drugi powód, dla którego kod z Twojej Karty może nie działać, to przekroczenie terminu ważności. Każda Karta Prezentowa jest ważna 3 miesiące od daty jej zakupu. Wszystkie, czekające na wykorzystanie, Karty Prezentowe mamy u siebie w systemie. Jeśli widzimy, że zbliża się termin upływu ważności Karty - kontaktujemy się mailowo z przypomnieniem. Jeśli mimo to Karta nie zostanie wykorzystana, niestety przepada.

Jeśli kod nadal nie działa, skontaktuj się z nami: kontakt@yoga.pl